Content

old style photoshoot

Wednesday, February 03, 2010
26.12.2009
sehari sebelumnya adalah hari jadi bapa aku.
jadi aku tengok semua gambanya. semua gambanya ada pada aku.
zaman nya sekolah, belajar di maktab dan bekerja.
dari gamba ya aku dapat inspirasi hasilkan gamba tok.
pasal editing aku x suka tangga nya B&W terus jadi aku buat macam tok.
enjoy k..
thanks to hani my love coz maok juak jd model
thanks to copi coz pinjamkan vespa.
hani pande begamba tp nya malu, malu ya wat gamba kacak.
hani pande ambik gamba. wish u ada DSLR juak kan best.
i shoot u u shoot me.
1 day hani akan ada juak..
sony juak k. pat share lens.
hehe miss u hani

0 comments :

Facebook

Powered by Blogger.

Search

Booked Date

-3-4.Dis.16

-9-10.Dis.16

-11.Dis.16

-1 Jan.17

Tempahan 2017 sudah dibuka, Tempah tahun ini untuk mendapatkan harga istimewa!!! Hubungi sekarang 0138077346